tråkigt inlägg


rätt drygt det här med skolan. har en redovisning imorgon + att några sidor i engelskan ska vara klara. men gör jag dom? nej! och boken ska vara färdigläst och på tisdag är det svenskaprov + IGUläxförhör. ja det brukar ordna sig men mitt i allt vill man bara slänga allt åt sidan. vilket jag faktiskt är väldigt bra på, är inte så bra på att plugga i tid tyvärr. men det är väl kanske inte så konstigt, med tanke på att det är såå himla tråkigt! menmen, matteprovet idag gick iaf ganska bra :)

sorry mates, men jag är väldigt kritisk ibland. anyway.. veckan har väl varit som den har varit. orkar inte ta upp nåt speciellt, för jag har väl inte varit på topphumör. ikväll är det träning iaf. sen kanske man stannar och tittar på f94. får la se vad jag hittar på.


hejdå,
sorry for my mood.


Kommentarer
Postat av: julia

tänkte precis skriva att du skulle uppdatera men det hade du visst gjort :-)

hhihi veckan har gått fort, som alltid! och du har haft mig, som allti :-D

2009-10-15 @ 21:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0