åh nej är det 21 september idag?

godmorgon!
eller ja.. klockan ringde 05.25 för min del. usch va ruggigt det var att gå upp, ville bara ligga kvar i sängen. jag är ju faktiskt ledig! men som sagt, första dan att dela ut tidningar. det gick ganska bra, och hyffsat fort. så tjugo över åtta var jag hemma igen. på med metallicatröjan igen och bums ner i säng. den här gången hade jag sällis av Mullebebisen, vi hade myspys. vaknade nu för tjugo minuter sen ungefär, riktigt skönt!
nu har jag fixat frulle, igen, och ska snart titta på one tree hill-reprisen innan jag börjar med allt helvetesplugg. om bara den där jobbiga bruden på Quizzo kunde försvinna snart, jisses!

18 minuter, tidningen jag kommer dela ut varje morgon denna vecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0