långt och känslosamt inlägg


Vad är definitionen av att sakna någon?
Ja.. har ingen aning faktiskt.
Men jag vet hur det är att sakna någon.
Hur det är att längta efter någon riktigt jävla mycket.
Jag vet hur det är att ligga vaken på kvällarna, och sen vakna på morgonen med en stor klump i magen.
Det är inte något jag strävar efter, utan det är bara någon som händer. Vissa dagar är bättre än andra, men jag har alltid i bakhuvudet att "aldrig mer". det är väl antagligen det som är värst. att veta att det aldrig mer kommer vara vi, att det är över. i söndags saknade jag det rejält. jag var så glad efter matchen och jag ville bara dela det med dig, men så slog det mig att jag inte kunde. det är få nätter efter detta hände som jag inte har drömt om dig, du är överallt. du finns i mina tankar, allt här hemma påminner om dig, allt i skolan, allt i hallen. jag hoppas fortfarande på att detta är en dröm och någon väcker mig snart. vissa tycker kanske att jag överreagerar på det här, men det skiter jag fullständigt i just nu. för det här är den enda sättet jag kan få ut allt. och det behövs kan jag lova, för det här är som en jävla sten som ligger och gnager och bara förstör allt. känslor som ligger där och inte vill försvinna. jag har hört "det är okej, man får gråta" extremt mycket sista tiden. men jag är trött på att gråta, det är jag verkligen. det gäller inte bara angående detta faktiskt, utan i det stora hela. jag är så jävla känslig så folk i min omgivning tillochmed blir trötta på mig. om det fanns något som kunde få mig att hålla tillbaka det så hade jag lätt fixat det, men nej.. varför skulle livet vara enkelt
?

jag har märkt att jag börjar lyssna extra mycket på låttexter nuförtiden. mer än förut. kanske just för att jag känner igen mig i de flesta. har blivit lite av min terapi, att skriva ner låttexter. önskar jag var musikalisk bara. (y) självklart är jag väldigt tacksam mot mina vänner som har varit ett enorm stöd. tack alla! <3 .. och förlåt också, för att jag är som jag är ibland. men som sagt ibland har jag mina bra dagar, och ibland mina dåliga. under de sämre måste jag verkligen få ut mycket av det som finns inom mig. like now..

förlåt för detta inlägg, ni som nu orkat läsa hela.



Kommentarer
Postat av: Anna

jag finns alltid vid din sida! <3

2009-09-29 @ 18:03:00
Postat av: ***** *****

jag vet hur det är att ine kunna glömma någon...

2009-09-29 @ 18:50:43
Postat av: Malin

det är inte konstigt någonstans att du känner som du gör. Något som varit självklart, en del av vardagen som plötsligt är borta. Jag vet hur det känns att ligga vaken, gråta ögonen ur sig varje kväll och lyssna på låttexter. Vi gör samma sak när vi saknar någon. Jag känner också igen mig i typ allt jag lyssnar på. Men jag finns alltid här om du vill ha en famn att krypa in i, JAG SAKNAR DIG! <3

2009-09-29 @ 23:39:33
URL: http://jussing.blogg.se/
Postat av: julia

"det är okej, man får gråta" skriver du att du har hört många gånger och idag fick jag höra det från dig. Det är faktiskt okej att gråta! Jessica utan dig i skolan vet jag inte vad jag skulle göra.. DU GÖR MINA DAGAR SÅ BRA! och du vet att jag alltid finns för dig som du gör för mig. jullan och jessan SERIÖST alltid

2009-09-30 @ 18:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0