17 april


en månad.

ja om en månad åker vi ner till eskilstuna för lite bilkörning. tiden går så jävla fort. har inte ens öppnat teoriboken. det kanske är dags? för ja om 23 dagar har jag åldern inne. uppkörning och helt kitet är visserligen bokat, men det får ni inte veta! jag är faktiskt väldigt nervös av bara tanken. men jag får tänka på den där veckan i eskilstuna som vi kommer plugga satan under. jag och min jullan ska ta E-tuna med storm vecka 20..

idag började jag dagen med en morgonpromenad innan jag hunnit bli hungrig. det fortsatte med att jag körde till Uppsala och vi tog en tripp till IKEA. jesus, kan det bli större eller? jag blev helt slut av att gå där, så min terapi blev att gå in på skopunkten och dregla. där träffade jag världens bästa petra som var min lärare och mentor under mina tre år på högstadiet. det var riktigt roligt att snacka lite skit, har inte träffat henne sen vi slutade nian. jag saknar henne lite faktiskt. dessutom blev det två par skor. har jag råd med detta? nej... visserligen har jag världens sötaste och bästaste mamma. men det här med pengar får mig att få lite ångest. har inget jävla jobb till sommaren och vet inte vart jag ska söka heller. "det löser sig". det var väl det som var det nya för 2010. jag får väl lita på det...

med tanke på det här med jobb så kan jag ju säga lycka till, till anna och frida som jobbar sina första dagar på nya jobbet idag. hoppas det går bra älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0