hemligheter alltså



"om 5000 går med i den här gruppen så friar blablabla till mig"
*ignorera*.

det verkar ju kanske en aning patetiskt detta. om han nu promt vill fria, vänta på grabben. låt in 5000 helt främmande människor på facebook bestämma. ja, detta var bara en liten parantes och ett klokt ord från lilla mig denna förmiddag.

på det jag kommer skriva nu så kommer nog några av er (alla) sucka och tänka: "nu börjas det". och vet ni vad? så hell att det börjar nu! EN MÅNAD KVAR MINA DAMER OCH HERRAR! Idag kan även jag gå upp med ett finger i vädret och vara glad. för om exakt en månad är det min dag och jag fyller 18 år. wiho wiho!

har dessutom skickat iväg ett "CV" om man nu kan kalla det så, om sommarjobb. jag har inga höga förväntningar, för jag är ganska sent ute. men jag känner mig lite lättad att jag fått iväg iaf något.
och nu ska jag ut och springa i det tråkiga vädret. wish me luck!



ja juste, var med this girl, fredric, viktor och frida igår också. vi spelade spel, mysade, skrattade och snackade.
dessutom fick jag vet att viktor vet någonting om mig som jag knappt vet om mig själv...
eller asså kanske inte riktigt. men ja, det var en... trevlig upplevelse?

Kommentarer
Postat av: Madde

Nu är det bara en månad kvar sötis!!

2010-04-10 @ 12:51:34
Postat av: maddelito

Ja nu är det inte länge kvar! :) TJOHO!!

2010-04-10 @ 13:15:20
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0