jag har det faktiskt bra


min dator mäter temperaturen till minus 17 jävla grader!! jag är YTTERST kritisk till att vi ska ut och springa i denna kyla. men inte tror jag att det kommer vara någon skillnad. nej, snöra på mig skorna och på med understället bara.

för övrigt var det sista riktiga skoldagen idag. rein förpestar vår klass, och vi b-rudar tog tag i det idag och bad om att få en ny mentor - iaf en till. annars hade vi en ganska ohändelserik dag idag. vi börjar gilla den ursprungliga torrbollen Eivi mer och mer, och hon är numera en av mina favoritlärare. annars äger vi ljusgården som vanligt, vi elitare.



vardagen har däremot blivit lite uppochner i alla denna julbestyr. mormor min har ramlat omkull och axeln hennes är av i två delar. lilla mormor.. men hon är en kämpe och har redan hämtat sig bra från igår. så nu får jag dra på min charm och vara världens bästa barnbarn, som jag såååå kan vara, och ta hand om henne lite extra.

annars har jag slagit in min positiva sida och inser att jag har jävligt fina vänner och den bästa familjen man kan tänka sig. vad mer behöver man egentligen? nja inte så värst mycket mer faktiskt, men det skadar ju inte.

nu ska jag sysselsätta mig med att skriva min absolut sista uppsats för denna hösttermin & be till Gud (eller Anders) att löpningen blir inne idag. kanske är lönlöst ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0