bong digi bong


yo what up?

själv sitter man hemma i världens skönaste soffa och lyssnar på softish müsica. tog mig en liten risifrutti vintermums så att magen skulle bli glad. det var nåt nytt skit, men riktigt tasty var den. big tasty lixom. kanelris med björnbär/blåbär. låter inte det typ asflashigt? sitter och väntar på one tree hill som jag alltid tittar på. varför? jo, I love it lixom. borde egentligen plugga matte dessutom, men det får bli i pauserna.. typ. ser dock inte fram emot nationella.. buhu.

tänker inte skriva vad jag gjort idag, för det ska göras på nya IGU-uppgiften. yeah you heard me.. vi ska skriva dagbok varje dag! jag tänkte: "det kommer inte bli så svårt, det är ju typ sånt jag gör varje dag" men det här är psykologiskt och skit, så när man kommer igång så är det faktiskt riktigt svårt. men jag ska sysselsätta mig med det nu, så vi får väl se vad resultatet blev. ;)

men jag kan ju iaf säga att det har varit en bra dag. en bra dag med typ.. fantastic four? nej, men jullan, anti, rasse och jag jobbade på bra. eller? kul hade vi iallafall ;)


Kommentarer
Postat av: madde

JESSICA! jag gillar verkligen din header! :D

SKIT BRA JU! :)<3

2010-02-15 @ 15:51:24
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/
Postat av: julia

HAHAHAA jaaa fantastic four passar lika bra som RAJJ ;)

2010-02-15 @ 16:01:52
Postat av: jessica

taaack maddee!! :D

haha ja, jag hade inte läst ditt inlägg innan jag skrev detta men jisses vad jag skrattade då haha ;) RAJJ RAJJ :D

2010-02-15 @ 16:17:35
URL: http://chessicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0