en del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig


när vi lyssnade på den här underbara låten i skolan för några dagar sen, så insåg jag verkligen att det är så mycket i den som är sant. 

"jag har vaknat mitt i natten, av tystnaden
och önskat att du sov här bredvid mig igen"
/Tomas Ledin "En del av mitt hjärta"

hur jobbigt det än må vara ibland, så vet jag att jag inte kan göra något åt det. livet är som det är nu, och det är bara för mig att acceptera. jag kommer förmodligen alltid ha den här klumpen i magen, men med tiden blir den förhoppningsvis mindre. det känns fortfarande så overkligt, och jag önskar fortfarande att allt bara var en dröm. men som sagt, livet är som det är nu. och visst måste det finnas lite motgångar i livet. aight? ;)

.. men i mitt liv har jag har helt fantastiska vänner !

Kommentarer
Postat av: Anna

I'm always by your side! <3

PS. jag gillar din uppdatering nu, massa inlägg = glad anna! :-D DS.

2010-02-06 @ 10:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0