.



trots att jag vet att du Barry inte finns längre, så brukar jag gå in lite då och då på bloggen ni hade i Kina. varför vet jag inte faktiskt. kanske för att jag tror att du mot förmodan har lagt in ett litet inlägg från andra sidan? nej det tror jag icke... men det blir bara så. jag tittar in lite då och då. det har dock inte varit något inlägg efter den där dagen i Kina för x antal veckor sen.

nu gick jag in ikväll igen. bara för att. bara för att kolla. och då fanns det ett inlägg. där stod det att barry inte längre finns. det stod om vad som hände, om hans begravning och också om hans gamle hund som var jättesjuk men som kämpade in i det sista för att få träffa sin älskade husse en sista gång. jag fick en klump i magen, gråten i halsen när jag läste det inlägget. kanske för att det fortfarande känns så konstigt, kanske också för att jag önskar att jag kunde få ha träffat dig en sista gång.

vi satt här hemma för några kvällar sen framför teven, och pappa berättade att han var delägare i något whiskey-märke. jag blev helt paff, för jag fattade verkligen inte vad han menade. menade han att han ägde en whiskey från Skottland? nej självklart inte, de var ju flera stycken.

"den whiskeyn skulle vara färdig... iår väl?
Barry var också med på det. men han är ju borta nu..."



jag hoppas du har det bra där du är

Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

Jag läste det inlägget på bloggen nu, såå underbart fint skrivet av honom. Så hemskt att det kan bli på det här sättet! Jag finns alltid för dig min vän!<3

2010-02-14 @ 20:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0