.


det blev en tidig morgon, då jag steg upp och kollade på hockeyn imorse. 3-0. GO SVERIGE GO! dock tog det nästan 1,5 timme att komma till skolan idag. kom därför väldigt sent till träningen (synd att vi började med handbollen idag, och inte med fysen... höhö). det var iaf en grymt seg träning för min del idag. gjorde inte alls så mycket som jag brukar, men som både niklas och jimmy sa: "man får ha tunga dagar ibland".

efter träningen började jag och jullan spåna lite mer på det här med overallerna. jisses vad duktiga vi är som tar tag i det här själva. tyvärr så drog vi kanske ut liiitee fööör myyycket på tiden och helt plötsligt hade vi enbart tio minuter på oss att gå till skolan och äta innan lektionen. synd. vi kom därför lite sent till samhällen. som är som vanligt nuförtiden. shit, har glömt hur det är att sitta och lyssna på Rille. inte kul med andra ord. på engelskan var jag och mina tjejer inte så grymt fokuserade på det vi skulle, men vem bryr sig egentligen?

nu ska jag återgå till one tree hill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0