i need a herooo


jag och mina tjejer är bäst. idag har det varit dirty day. vi har snackat om det mesta. om sånt som man bara kan snacka med riktigt bra tjejkompisar om. men jag gillar't. och jag kanske inte säger det här nog ofta men ni är totalt jätte awesome tjejer. vet inte vad jag skulle göra utan er, och då är jag helt seriös! triolicious, babes! tihi

på hemvägen fick jag sällis av john, och senare av madde och linda. kände mig duktig och satte inte ens på teven när jag kom hem utan satte mig och pluggade på en gång. givetvis fick det bli en paus med one tree hill, men kände mig välförtjänt av det. träningen gick också väldigt bra idag. jobbig men bra. en bra dag helt enkelt. så vill jag summera innan jag kryper ner under täcket och läser min twilight.

imorgon är det en ny dag.

Kommentarer
Postat av: Madde H

Det var rooooligt med lite dirty talk:P

2010-02-09 @ 09:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0