jenny holm

du är så otroligt sötis!

jag satt och tittade igenom bilder på datan, och fastnade vid denna. trots att vi ser ut som moggisar så föll jag för den. just för att vi är så glada. och den får mig att tänka på dig. då blir jag glad.

jag verkligen avgudar ditt leende och ditt skratt, det kan få vem som helst att må bra!
och det är precis vad du får mig att känna. du gör mig glad och får mig att må så jädrans bra.
jag finns alltid här för dig ska du veta, vad det än är! du är guld värd.

mitt budskap idag var väl helt enkelt att säga att du är grym tjejen, och för mig är du lyckan själv!


Kommentarer
Postat av: jenny

SÖTNOS DÅ! du gör mig också glad o lycklig! du är bäst jessica, bäst bäst bäst! älskar dig <3

2010-02-09 @ 21:49:02
URL: http://jennyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0