SMUTT


matchen slutade lika. 26-26.
det blev en omväg till hallen, men som sen visade sig gå snabbare ändå. hallen var liten som typ... råbergshallen (och då kan ni tänka er hur kul det var att spela kant hehe...) men trots detta satte jag 3 säkra baljor i första halvlek så det var riktigt roligt. i andra var jag däremot rätt kass + att jag sköt sandra i huvet. sorry mate! men sprang gjorde jag iallafall, så helt förgäves var det ju icke. hui hui.

körde hem från Rimbo också. det gick ganska bra, dock är det en helt annan grej att köra med pappa än med mamma. så blir lite nervös, men det gick ganska bra som sagt. men är helt slut nu, så snart beger jag mig ner till soffan. ikväll blir det väl till att dega framför melodifestivalen.


den här lilla filuren och hennes fotbollsvänner ockuperade hallen i Rimbo,
så vi fick ta vårt pick och pack och lira i Norrtälje. ;)


Kommentarer
Postat av: sandra

du din lilla jäveeel! på mig fick du inte in lika många bajlor din lilla fjärt, du är rädd för mig för att jag är så stor och stark som sagt! :) älskar dig ändå mate (: <3

2010-02-20 @ 20:48:51
URL: http://saandrastark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0