PROJEKT


först vill jag bara ta upp lite old stuff (fast ändå nytt). om ni har pratat med hampus, eller har hört rykten om sånt som hänt så vill jag helst inte höra. absolut inget illa menat, men tänkte bara att det kan vara bra att ni vet. för jag har också hört rykten och dom gör riktigt ont, men jag har lagt dom bakom mig och jag hoppas det jag fått höra är sanningen.
han har gått vidare och jag börjar gå vidare. jag har hanterat detta på mitt sätt, i vissa fall riktigt uselt men jag hoppas att jag har bättrat mig nu. just detta slog mig idag, att jag får en jätteklump i magen när jag hör sånt. och vill bara att många ska förstå hur jag fungerar. ni får absolut fråga mig och prata med mig om det, det är klart jag blir glad att ni bryr er. så ta inte illa upp, jag ville bara börja inlägget med att leka lite seriös! ;)
så, är det någon som är på att bojkotta alla hjärtans dag på söndag då? hihi



idag har det iallafall varit en heeeelt raandooom day! började med spanskaprov, som gick ganska hyffsat faktiskt. jag håller tummarna på att jag får riktigt bra den här gången *aj mina små tummisar*. på svenskan blev vi äntligen klara med Gullivers resor. det var ju en... annorlunda film? men lyckligt slutade den ändå. ååhw, a teeaar. och shoho till mig som lyckades hålla mig vaken idag! SPRINGBREAK WOHO säger jag bara!

sen var det dags för projektredovisning. ja inte för oss givetvis, somliga har ju ett år kvar. men treorna visade upp vad de hade gjort. jossan, charlotte och emma piggade upp mig faktiskt. "i would walk fivehundred miles.. lalala", du vet - man blev glaad av deras bildspel! sen resten av idjoterna vill jag bara glömma. förlåt men shiet va långtråkigt det blev till slut. dock vill jag säga att Damian var modig som stod själv + att han hade ett ganska interessant projekt (heeelt oväntat måste jag säga?!). MEN, anderas jocke och hampus var ganska duktiga dom med. :) och ja självklart den roliga snubben Shari.... vad heter han? anyway, sköjn snubbe!

på lunchen var det amaaziiing gott med spagetti och köttfärssås, och så var det mycket trevligt med lite underhållande AIDS-gala. värsta grymt det var. och modevisningen ägde ju råtta! nattis var supersöt, diana ascool (trots att hon håll på att bryta foten det första hon gjorde, damn girl) och killen i speedos ska vi inte tala om. nästan så att jag tänkte kasta mig upp på scenen och ba: "ssceexy mama, take it oooofff!" hmm... okej, kanske inte riktigt. men nära på fan! eller? ;)

efter skolan tog jag mig en löprunda. skitfint väder var det och det kändes riktigt bra att springa i kritvit snö, under klarblå himmel med solen i ögonen. och duktig kände man sig efter dessutom. nu har jag precis ätit pannkakor, raggadish på den! det var ett tag sen... och mums var det. mormor bidrog med jordgubbssylt och myyyy gooood va den är god. kan sitta och äta hur mycket som helst. ni som känner mig vet ju iåförsig att jag inte tycker om sylt, men det här är annorlunda. mormors jordgubbssylt är så mycket mer. som en skänk från ovan..... *drömmer mig bort* ...

NEJ SKÄRPNING! och nu har jag gjort det igen... fan jag måste sluta skriva så otroligt långa inlägg! jag menar, hur mycket roligt kan det finnas i mitt liv egentligen?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ääääälskar dina långa inlägg! :D

Och duktig flicka som var ute och sprang, vissa är duktigare än andra så att säga ;) haha!

PLUS att jag är på att bojkotta alla hjärtans dag!! Vad sägs som en fika kanske? <3

2010-02-11 @ 19:47:58
Postat av: julia

i've got the keys till huset ;) hhhehe

2010-02-11 @ 23:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0