världens bästa Pegon!


en rolig händelse efter träningen och herrmatchen idag. jag går ner efter matchen till omklädningsrummet (där sara hade varit innan och hängt upp min handduk eftersom hon lånade den). dock tänker jag inte på att herrarna har gått in i duschen efter matchen. jag är påväg och öppna dörren och får panik när jag hör att duscharna är på. får för mig att herrarna duschar i vårat omklädningsrum eftersom jag sett dom byta om där innan matchen. då springer jag upp på läktaren och ber Pegon att hämta handduken.

några minuter senare kommer han ut från det andra omklädningsrummet och säger att den inte hänger där. då säger jag att han ska gå in i det första, där jag gick in. Han går in, kommer ut igen snabbt som fan (dock med min handduk i handen)

"- MEN JESSICA! VAD GÖR DUU?? DET VAR JU TJEJER DÄR INNNEE! DET VAR JU FRASSE OCH JOSSAN SOM DUSCHADE DÄR! ... JAG KOMMER INTE KUNNA KOMMA PÅ TRÄNINGARNA PÅ FLERA MÅNADEER!"

HAHA. vad ska man säga? FÖRLÅT PEGON! men du är en ängel ändå, haha ;)
jag kanske borde ha tänkt lite längre innan jag började skrika efter manlig hjälp.
men ja.. det är inte riktigt min starka sida hoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0