yeah


ingen söndagsångest här inte. varför? det är lov föfan!
har inte varit hemma speciellt mycket denna helg. var ju i härnösand med laget fre-lör. och jag är så glad. det blev vinst för oss! och mål för min del! och är bara så glad att vi åkte på detta, för kul var det. och bella och sara är guld värda! dock tog det förjävla lång tid att komma upp i fredags.. vi hade samling klockan 6 och var inte uppe förrän klockan 1 på natten. tur hade vi och fick sovmorgon till halv elva morgonen efter iaf. och det bjöds på sjudundrande frukost! vad sägs om; bacon och äggröra, berg med mackor, gröt och fil och flingor + kokt ägg på det? ja, mätt och belåten blev man iallafall! matchen blev en riktigt rysare måste jag säga. och vi vann mot två lag igår. det gröna och det svarta.. vi ledde med 23-22, dom får kontring och tuuut.. STRAFF! slutsignalen tjöt och härnösandbruden skjuter i stolpen.. HERREJÄVLAR vilken glädje! men samtidigt ilska över hur matchen hade spelats (med tanke på alla domslut). men glada var väl vi för det, two points thank you very much!

imorse vaknade jag upp och var riktigt less att se mig själv i håret. så det blev till att hälla en burk färg i huvudet och nu sitter jag här, en aning mörkare än förut. men tror dock inte att det syns så mycket, men skönt är det att få bort utväxten iallafall! och blondie har tydligen blivit brownie medan jag varit borta. ska bli spännande att se :) för övrigt har hon hemmacomeback idag i allas våran vikingahall, så det ska bli roligt att se! ska dit och tagga upp henne snart också tihi.

good luck my love!

kvällen och natten kommer spenderas at catwomans place in sköjna sigtuna. that I look forward tooooooo!

Kommentarer
Postat av: Madde

AKTA DIG FÖR KEMIKALIERNA!!!!!!!

2010-02-28 @ 14:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0