GÄÄÄSTBLOOOOGGGNING!

SHOOOOOOO DINRUNDAFETAKÖTTBULLLEEEEE! *RUUUMPAAAAAH*
Vad händer jaaaaao?
Själv sitter man på jävlafuckingspaaaanskaaa lektioooon. Men vet ni vad det bästa är? Jo att Jessica och jag då har samma lektion. Bockar och bugar för det! Vad skulle jag göra utan henne? Ja bra fråga. Förmodligen flyttat härifrån och bott på hawaii.

TORSKBRIST GYNNAR ALGER
Ja det är rubriken på nyheterna idag. Jessica älskar torsk så hon är vääääldigt ledsen över detta. Eller va? Hon har faktiskt en torsk som simmar i en sån där rund skål på sitt rum. Hennes katter sitter alltid där och försöker få tag i den, men det är en heeero. Torsken heter Arnold och har faktiskt "en sån där liten keps och så dääääär stort huvud" som jessica nyss kommenterade. Han är SÖÖÖT! Arnold är btw ett grymt bra tv-program. HEEY ARNOLD!

 

Måste nämna våran roliga klasskamrat. Vi skulle skriva ner saker som gjorde oss lyckliga och jag o jessica sitter och driver med varandra att inget gör oss lyckliga och att vi är deprimerade osv. Då säger våran klasskompis så här till våran lärare:

- "Om man inte vet vad som gör än lycklig då?"
Ja det blev elt plötsligt väääldigt pinsamt... :P
Jessica säger till Marcella:
- "hur böjer man cuando? Asså till dom, då blir det ju typ cuanden? Nej men vänta, jag skoja bara."

HAHAHAHAHAH! Ni som läser spanska fattar och vet att cuando betyder när och att man inte böjer det ordet, haha!

 

Jag, Jessica och Frida tog en tripp till Vikingahallen på rasten och träffade på Niklas. Han kände knappt igen oss med vanliga kläder, som han sa det. Men han höll på att säga "jag känner knappt igen er med kläder" haha! Han är skööööjn! Vi lekte även med lite boll och jag gjorde väääärldens snyggaste tunnel på bortgjorda Frida, Oh yes! Christiano Ronald är även på besök i våran skola idag, eller va? Han var dock inte lika snygg i verkligheten, (eller vänta jag tycker inte ens att han är snygg?) plus att han typ hade peruk på sig idag. Det enda man kände igen honom på var hans matchtröja, äckligt att ha den i skolan, EUUUUH!


Som ni märker är jag vääääldigt fantasilös och jag har suttit och grubblat på det här inlägget i mer än en timme. Men vad gör man inte för sin söta lilla vän. Hoppas ni blev glada nu också att det kom ett litet inlägg i den här bloggen, eftersom fröken själv valt att ta ett uppehåll, ta ett break lixom. "I'm only gonna break break your break break your heart" NEEJ jag ska skoja bara!

 

Nu ska jag lämna tillbaka jessicas dator. Så hare grymt jävla bra och ta en sväng förbi min blogg vettja. Alfmina.blogg.se

Med världens bästa hälsningar från Anna "presidenten" Lincoln


Kommentarer
Postat av: the owner to the blogg

mr president... du är fucking stöörd! men jag gillar dig ändå ;) haha. tack för inlägget, det var awesome (och ja, jag har fortfarande din gälla röst i huvudet när du imorse försökte säga "awesome" som mói. haha)



PUSSPUSSPUSSPUSS

2010-01-12 @ 16:22:29
Postat av: Anna Lincoln

HAHAHA :-D Detta var roligt! Jag är lätt på att gästblogga igen, hihi! PUSSS<3

2010-01-12 @ 17:58:16
URL: http://alfmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0