hola



jag glömde nämna att jag haft en förjävla rolig engelskalektion idag. ni som var där kan ju skratta åt det ni med, men det var hemskt och roligt. hemskt roligt helt enkelt. samhällen bjöd på ett oförberett prov, vilket inte alls var lika kul. jag hade FAIL på allt kan jag säga. grattis till mig, yes!


"man, we're soo fucked"

juste, träningen var också nice. jobbig fys med min homie frida. och rätt rolig handboll dessutom. är det inte bara sååå skönt att hoppa in från kanten och hänga.. hänga.. och hänga och sen bara skjuta in den i bortre. frida är inte det grymt?? love it

Kommentarer
Postat av: Anna

och äga anna jättemycket :( nej det är inte kul :(

2010-01-18 @ 17:53:45
URL: http://alfmina.blogg.se/
Postat av: julia

hahahahha en engelska lektion värd att minnas :D fan va kul de va, speciellt när madde ropa på danne :D

2010-01-18 @ 21:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0