INREDNINGSLINJE I FUCKING MÄRSTA


woooywwwwuurih

jessica gets fucking mad at the moment.
hon läste just tidningen.
en artikel om Märsta Praktiska Gymnasium var med och hon fastnade för just ett ord.
inredning.
ja just precis, dom har en inredningslinje!!
hallåå?! ni som känner mig vet vad jag vill bli.
aa ja juste, inredare. otippat.
synd att jag går i tvåan på gymnasiet. (i ett för övrigt grymt program för min del)
synd att den skolan inte fanns när jag skulle välja gymnasium.
synd att den skolan just är ett gymnasium och typ inte en högskola.
synd att detta inlägg blev totally wasted. wasted? hmm.. sköjning någon?
nu spårar jag.
vill bara få det sagt;
SYND!


Kommentarer
Postat av: julia

HAHAHA jag är på! :D:D på sköjningen ;)

2010-01-27 @ 20:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0