time to sleep


onsdag today.
sovmorgon. skönt. kom till skolan och träffade Maddis och vi var duktiga och plugga lite inför Dvärgen-samtal och grejer. träffade sen jullan som har varit grymt duktig och suttit och råläst dvärgen i x antal timmar. kändes detta nödvändigt brydar? inte ett jävla dugg kan jag säga. och det var lite synd, väldigt synd... men bitter och kritisk, det är väl så man ska vara i livet? eller?

boxningspasset satt där det skulle iaf. körde med jullan, vilket alltid är lika skönt för vi förstår varandra aggressioner. bytte sen lite partner och körde med denise. jobbigt men duktiga var vi! och jävlar det tog verkligen. har ju varit slut hela kvällen typ. umgicks med anna en stund efter träningen också. eller umgicks och umgicks.. vi försökte vara duktiga och plugga på varsitt håll men mysigt var det ändå. det är inte alltid man behöver prata och skratta för att det ska kännas bra, bara ett mysigt sällskap kan räcka. gillar't

vi tog iaf bussen upp till hallen, där vi träffade fridanna. fick iaf ett litet ryck sen väl i hallen, men det är väl förståeligt, sluta ljug förfan! men kvällen räddades ändå, för roligt hade vi trots att matchen inte var så.. jättebra? men kuuuul var det. herrarna förlorade. vilket även herrarna på teve gjorde. vafan händer? en annan viktig fråga; vafan hade Doder gjort med sitt hår? jag menar, hallåååå grabben?

nu ska jag väl plöja lite twilight om inte ögonen går i kors. sen är det time to sleep.



vissa stunder är så självklara med dig
och vad ska jag göra när du inte är här?

Kommentarer
Postat av: julia

Det kändes inte nödvändigt någonstans, helt meningslöst!

ÄÄääääälskar boxningen med dig!!!! DE ÄR GRYMT JU :D:D

<3<3Du vet att jag inte försvinner även fast jag ändå kommer försvinna men du har mig alltid ändå!

2010-01-21 @ 18:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0