tisdagkväll


glad tjej eller vad?
idag gjorde jag mitt absolut sista prov för den här terminen. till en början såg det ut att gå åt helvete och jag gick därifrån med tankar om att jag skulle få mitt första IG. dock gjorde stefan lite senare min dag med ett mail där det stod två andra bokstäver - VG. tack så mycket för det, som jag brukar säga! när jag sen kommer hem kan jag lugnt sätta mig ner i soffan och känna mig lättad - inge mera tvång och ångest till plugg på läänge!
lite senare gjorde ett sms mig helt överlycklig. men var dock inte gladare än tjejen som skrev det. GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA JULIA TILL KÖRKORTET! fyfan va skönt va? och jisses vilka roliga bilturer och annat som väntar nu. är så jävla glad för din skull, så värd det är du! :)

trots att träningen var ganska sämst prestationsmässigt för de flesta idag så är jag glad. stämningen känns bra, och roliga aktiviteter väntar. tror verkligen på den här säsongen, och det ska bli riktigt roligt. för magkänslan är alltid bäst aight? glädjen i kroppen blev inte sämre efter träningen heller, när bilturen hem bara gick som den skulle! låt efter låt var rätt och jag kunde inte göra annat än att sitta i bilen och bara njuta med basen pumpade. jullan, du kommer märka hur jävla underbart det är att sitta där och köra i solnedgången och musiken sprutande ur högtalarna. utan mamma och pappa och övningskörningsskylten där bak. dock kan det bli lite så att man försvinner bort för ett tag och foten trycker lite extra på gaspedalen, se upp för poliserna då bara! tihi.

så temat för detta inlägg är vadå? glädje I guess. Och man kan ju inte göra annat än att gilla läget. snart är det sommarlov dessutom. och imorgon åker vi till grönan. och imorgonkväll ska jag köra skiten ur mig som vanligt varje onsdag. och imorgon slipper jag gå till skolan. och om en halvtimme är det dubbelavsnitt av Cougar Town. Livet är bra skönt ibland va?


grattis igen favourite!


Kommentarer
Postat av: julia

MAGKÄNSLAN GÅR ALLTID ATT LITA PÅ! och tack så mycket jessica! :D tack för allt, för du är helt överlägsen! LOOOOOOOOOVE YOU!!!! <3

2010-06-01 @ 23:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0