mittt liiiiiv


min kväll började i vad jag skulle vilja kalla katastrof. okej, ingen jordbävning eller så. kanske en liten liten tromb sådär. som kanske suger med sig en liten stol här och lite annat skräp där. jag var iaf hos mona (überskönt för övrigt. jag kom på mig själv med att snarka till på massagebänken. inte okej hihi). men det jobbiga är att hon har spanat in min "enkät" som jag gjorde och kommit fram till att jag är typ "allergisk", om man kan kalla det så, mot mjölk. vilket betyder att jag inte får äta eller dricka NÅGOT med mjök i. inte ens laktosfria produkter. fuck you säger jag åt det! dessutom har jag fortfarande ångest över allt detta med kolhydrater och fett. det gör mig fuckin förvirrad! är svinrädd att jag ska gå upp i vikt, och det vill jag verkligen inte! när jag kommer hem gör mamsen iordning pannkakor och jag får äta någon specialsallad med potatis och kyckling. jag blir fucking deeepreessed. tänk er doften av nygräddade pannkakor, jag blev så extremt sugen. jag satt och stirrade på min brors tallrik, och jag blev allt annat än mätt på min mat. det här håller på att knäcka mig tror jag. men jag ska verkligen försöka, och göra vad jag kan. men fan om jag går upp i vikt, då jävlar! peter lackade på mig för att jag är "för viktfixerad" ... DU kan vara viktfixerad!

inte nog med detta så hade jag historian som en tung sten på axlarna. "du måste utforma dina svar betydligt mer om du ska ha ett högt betyg. analysera, diskutera, värdera..." paniken steg ju som ett kaknästorn i huvudet. jag orkar inte! varför kan jag inte vara som vissa andra? nöja mig med ett G eller nåt. ibland önskar jag att det var så.

men nu, vet in vad? jag andas ut. gjorde mig en smoothie (dock på soyamjölk, tror att jag kan dricka det) som dock blev lite för kall för fryssna mig. men jag var hungrig och jag är beroende. historian är inskickad (nu finns det ingen återvändo, skönt!) och om 4 minuter börjar Grey's Anatomy! shit va jag har längtat, och nu är dagen här. så ta plats i soffan nu mina vänner, gosa upp er med en filt och lite kuddar - för det ska jag göra! supermysigt hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0