myran loves ...


jag har fina vänner.
jag har underbara vänner.
jag har jävligt fina och underbara vänner.


jag skulle vilja ge ett ord här till en och en av er, men det skulle ta sån tid och jag är trött. men just idag skulle jag bara vilja säga detta till mina tre (fyra egentligen; jag har inte glömt dig bästa jullan) bästa underbara tjejer; vet inte vad jag skulle göra utan er. all skratt och glädje, trygghet och närhet ni ger. vi skojar och skrattar (..som små hattifnattar) och jag får inte nog. det är vi, det är oss.
madde; söta, fina människa. du är one of a kind, en brud med ett stort hjärta. står ut med mig - dag ut och dag in. du är fantasisk och vad du än tror ibland så tycker jag om dig så himlans mycket. vi har gått igenom mycket, trots att vi egentligen inte känt varandra i mer än typ två år. men tack för allt du ger mig, och jag lovar - jag ska ge dig tillbaka! i love you
frasse och bella; vi har kommit varandra närmre och närmre den senaste tiden. så jävla roligt vi har tillsammans då! klart att mina handbollstjejer är så värda att nämnas flera utav dom, men just idag står ni högt på listan. våra kvällar - mycket skratt, mycket prat. vi är alltid sist hem från träningen, vilket liv... men ni är sjukt sköna och underbara att vara med och gör mig verkligen så glad!

 

i got a new respect for life... eller inte riktigt men jag säger inte ofta nog att mina vänner är fina. fina som gojjibär. hihi. just idag har dessa människor betytt mest för mig. dessa sex tjejer har fått mig att le lite extra och må bra. kanske främst av alla måste jag också nämna emma jonsson. en av mina absoluta barndomsvänner som jag träffade idag efter många månader, och det var så roligt. vi pratade, skrattade och delade gamla minnen. jag gick därifrån med ett leende på läpparna. nostalgikänsla på hög nivå. jag saknar den tiden med dig. den tiden med dig och johanna, med oss. vi var bäst!

 

nu blev jag lite kärleksfull såhär på kvällskvisten. men det behövs ibland, alla behöver höra fina ord ibland.
yours truly
J


Kommentarer
Postat av: Madde

Love you Jess, kommer allltid finnas här för dig!

2010-10-16 @ 12:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0