tänk va jag är konstig ibland



jag är totalkörd. jag är en brud som är helt körd i huvudet just nu.
lagom till seriestarten har allt vad utveckling på min kant bara försvunnit. spelade i söndags och visste knappt vad jag gjorde. tänka sig så knasigt det kan bli. idag är det match igen, i fucking Avesta. jag önskar jag kunde säga att jag är råtaggad och ska banka skiten ur dom. men freakad som jag är så lyssnar jag på mitt huvud som har väldigt roligt åt att håna lilla mig. och inte har jag mage nog (okej, mage har jag), men inte har jag stake nog att bildligt talat skjuta den lilla jäveln som sitter på min axel och skrattar. det skulle vara en ganska rolig syn faktiskt. *fnissar för mig själv*

"the way that booty moving, I can't take no more". trevlig låt det där, sexy bitch. sexig tik om man översätter det på korrekt svenska. haha, hur fuckat är inte det då? herregud, va otippat. tja, för övrigt så borde jag gå ut och starta min gula lilla bil. men orkar jag det? nää, den är ganska charmig när den puttrar och är kall hihi. DET är ett viktigt projekt btw. skaffa en bas till min sköna kärra. jävlar va jag skulle tycka mer om att åka pärlan då. fast det är ju kanske inte det viktigaste. den där plugghögen på mitt skrivbord som jag inte har tid att titta på, eller den där stora förvirrade klumpen i magen som är ett större problem, men inte lika stort som typ... barnen i afrika eller katastrofen i pakistan. ja, you see what I mean. jag är en körd brud på alla plan. men nu ska jag ändå ta mig till skolan, hänga i ljusgården skratta lite, bli oerhört trött ju längre eftermiddagen går och sen ska jag ta en minibuss (pax för pegons buss!) och skratta mig trött upp till Avesta och spöra skiten ur några norrlänningar (se, där kom det iaf!)


Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

Hahaha asså freakat inlägg bruden! Men jag gillarej!

2010-10-05 @ 10:05:26
Postat av: Anonym

haha jobbigt jävla inlägg :P

2010-10-06 @ 04:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0