trött chey


höstlov. höstlov. det är ju höstlov!
hur många gånger jag än säger det så har jag inte riktigt fattat det ännu. har redan gått halva höstterminen i skolan typ och nu är det en veckas härligt lov. ska bli skönt. kanske ska man ta tag i lite saker. lite skola, lite annat. främst av allt ska jag försöka ta det lugnt. visseligen ska jag träna, men annars ska jag chilla lite. ta mig en sväng upp till norrland med mina bästa tjejer bara för att hämta andan lite. ska bli skönt, riktigt skönt!

vi har haft lite alternativ vecka this week. med två sovmorgnar och igår var det rena rama träningsdagen. den började på sats med stenhårt cirkelpass (alla säger att vi hade det i 30 minuter, men jag kan säga att jag svettades ner halva min svettranson på uppvärmningen den första kvarten, så jag räknar faktiskt in den i passet). då hade vi alltså enligt mig 45 minuter cirkelfys med niklas på sin rätta plats. i gruppträningssalen på sats, med en mick så han kan skrika på oss hur mycket han vill. efter det gled vi direkt in i spinningsalen där vi körde 45 minuter spinning på det. det var riktigt skönt att känna sig så utkörd och trött efteråt och jisses vad vi peppade varandra där inne - riktigt roligt hade vi! dagen rullade på med en idrottslektion och ett långt handbollspass på kvällen.

idag var det en utflippad dag. den började redan klockan 05.15 då klockan ringde. en timme senare satt jag i bilen påväg till märsta och rosersberg för att hämta upp lite glada prickar. vi begav oss sen vidare till vilundabadet i väsby och var beredda klockan 07.00 att hoppa ner i plurret. simmarna var ovanligt glada och nöjda över att vi var där antar jag haha. det var skönt och roligt att simma lite faktiskt, dock blev det ett väldigt kort pass för min del. det var tråkigt och deppet kom för en liten stund, men jag ruskade snabbt av mig det. på söndag måste jag var fit for fight i axeln igen, och det SKA jag vara - då jävlar äre match!



resten av dagen blev bara mer och mer flipp! frukost på donken och i skolan var det lunchkonsert. det resulterade i gemensam dans i ljusgården (tänk er bounce på typ plattan). dock är inte vi elitare riktigt lika skillade som Bounce är, men det var roligt ändå! sen vare dags för mitt första prov i trean. samhäll B, kommunalpolitik. så nu är även det avklarat!

men gud ska jag verkligen berätta mer? inlägget blir ju cplångt! kan ju snabbt bara säga att jag var och shoppade med min syster idag, det blev lite härliga inköp. dock är dagarna då jag kom i jeans förbi ... sorgestund ... farväl jeans, gamle vän - välkommen leggins och treggins!
dessutom bland det bästa av allt; bells, frasse och anna var på besök på landet en kväll som denna. det blev tacos, idolmys och guitar hero. roligt som alltid och dessa kvällar och detta sällskapet gillas starkt!

NU ska jag sova!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0