godnatt


nu har klockan redan blivit tjugo i tio. jag ligger i min säng och filosoferar det sista innan jag tänkte sluta ögonen. har debatt imorgon och har tyvärr inte pluggat speciellt mycket på det. men vet ni vad? faktum är att jag inte bryr mig så mycket, för jag kan ingenting om politik egentligen. tragiskt men sant. istället har jag slipat på mitt tal. och det har varit väldigt känslosamt en kväll som denna. vad jag ska prata om kanske många vet, men annars säger jag det typ efter torsdag när jag haft det. men jobbigt har det varit att skriva det. bland annat för att jag vill ha det så bra som möjligt egentligen, fast jag känner att jag inte har kommit upp i min vanliga standard. inte ok.



för övrigt har det varit skönt med ledig kväll, trots att den gick så fort. kan vara bra med lite familjemys ibland. verkligen välbehövligt. imorgon är det nya tag och vi börjar med en träning direkt. that's how we do it!

sov så väldans sött nu hörrni!


Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

söt tjej på bilden! :D

2010-09-21 @ 11:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0