JSM SHOHO


så nu var det klarttt! vi överträffade förväntningarna och tog oss vidare till Steg 3. bra tjejer! är grymt stolta över er alla faktiskt. dock var sista matchen lite småfrustrerande ett tag, men det spelar ingen roll. vi kom vidare, och det var vårt mål! hade även lite otippad hejarklack på läktaren med Finke och Madde i täten, vilket var superroligt måste jag säga!!

 

idag har jag även röstat för första gången! vuxen tjej eller vad?
vad resultatet blir får vi se senare ikväll, eller för min del imorgon, för jisses ... snart tänker jag slagga.

har varit en bra helg med sporten jag älskar. nästa helg blir den första lediga helgen på väldigt länge. då blir det förmodligen ingen boll alls, vilket kan vara bra ibland.

 


Kommentarer
Postat av: Madde

Yeeeey, de var as kul å kolla på dig sötaste Myran:D

2010-09-20 @ 21:36:42
Postat av: Anna Lincoln

bolla bolla bolla boll bolla bolla bolla kladdig boll!

2010-09-21 @ 11:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0