juniorFUCKINGSM


nu har det börjat. uppladdningen för helgens tre matcher. har dragit på mina grymma högtalare med skön jävla musik och ska snart även bege mig ut på en liten promenad. det här är mitt sista JSM, och jag är rätt nervös. har fått lämna min trygga plats på kanten och beger mig upp på niometer, där jag är allt annat än säker nuförtiden. när jag var liten var jag visserligen storskytt (men det berodde på att jag var en av de största i laget... hmm svårt att tänka sig?). men nu är det alldeles för länge sen jag kunde kalla mig själv "niometersspelare". men vi ska ha jävligt roligt, det ska vi verkligen! förutom mina vardagligt kära handbollskollegor så har vi dessutom skrapat ihop lite gamla spelare från vårat gamla lag. och det ska bli jättekul att göra detta tillsammans igen!

så kom igen nu tjejer, ta ut allt ni har på handbollsplan idag. det viktigaste för mig är att vi har roligt och inte sviker varandra. så för att citera älskade ramona;
"NUUUU JÄÄÄVLAAAAR!"


Kommentarer
Postat av: Madde

goooood luck bebis!!

2010-09-18 @ 10:10:52
Postat av: maddelito

Kör hårt nu Myran! :D

2010-09-18 @ 12:15:00
URL: http://madds.soclog.com
Postat av: Anna Lincoln

hahahha ramona är sååååååå söt!

2010-09-21 @ 11:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0