lång helg




love you <3

ännu en vecka har gått i det spännande Arlandagymnasiet. eller inte riktigt en vecka iåförsig. men imorgon är det studiedag vilket uppskattas och ska belönas med lite lite sovmorgon. hade faktiskt tänkt att pallra mig upp för att baka blåbärsscones en dag som denna. fyra brudar kommer till mig och vi ska käka lite gosig frukost på morgonkvisten. om bara anna orkar pallra sig upp så tidigt hihi.

idag hade vi skolfoto, och jisses asså. det var det knasigaste porträttfotot jag varit med om. man skulle stå och posa som en modell. gooooodiie! dock kände jag mig megatöntig haha. men it's the last year, så det gäller att bjuda på sig själv lite extra.

ni vet när man skriver blogginlägg och man inser efter ett tag att man undrar vafan man pratar om?! det är ungefär ett sånt moment right now. jag tror inte det finns någon mening med detta inlägg, men jag menar det kan ju alltid vara kul att höra från mig aight? så här är jag, gó och glá.


Kommentarer
Postat av: Madde

Love you tooo baby!

2010-09-10 @ 12:09:31
Postat av: Madde

Love you tooo baby!

2010-09-10 @ 12:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0