sometimes it's hard being alone


jag är så fruktansvärt trött! hur fan går det till? jag hade ju en grym sovmorgon imorse, och la mig hyffsat tidigt. kanske är just därför, har sovit alldeles för länge? fast vissa av er kommer säkert skratta om jag berättar hur länge jag sover om dagarna, och kallar det sovmorgon. men det är ju en annan femma hihi.

har mest degat idag iaf. tog en kopp kaffe hos mormor precis och hoppades på att bli lite piggare. därför tänker jag nu göra ordning en smoothie (som btw är största trenden nuförtiden, dock var det väldigt svårt att förklara för mormor vad det var för någonting) och försööööka plugga. har alldeles för mycket som hänger på mina axlar, så det smartaste är väl att göra det då när det verkligen är studiedag? hmm, jag återkommer hur bra det egentligen gick till slut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0