typ lördag

tjaa.. ibland är jag rätt kass på att uppdatera. sorry about that!
kan ju berätta att jag hade en hyffsat grym fredag igår iallafall. det började med mys-morgon och det var massage med mina handbollare. jag och madds ägde sönder och det var heeelt klart en mysig start på den dagen! sen blev det ju typ bara bättre. visst, en dryg historialektion. men man kan inte klaga när man har sköna jävla människor runt en. efter lunchen blev det dessutom en trevlig tripp till sigtuna med några av mina absoluta favorittjejer. nämligen madde, finky, mollan och annsen. gott och mysigt! sen tillbaka till skolan igen för lite kort samhällslektion.

 

på kvällen blev det lite kvalitetstid med närmaste släkten. kusin bjöd på fin middag för att flasha med sin grill. (problemet var bara att han var rädd för att ha den ute i regnet, så han grillade på sin gamla och lät den nya stå inomhus och flasha. feta tönten). maten var iaf to die for och det blev en heeelkväll i Slåsta Pub. med DART-VM, massa prat och skratt. när sen mormor äntligen tog hem det där himla DART-VM (ett evighetsspel, tro mig) så var det dags för att gå hem och sova. men en trevlig kväll med supertrevliga människor. längtar ett par månader framåt som sagt, då det kommer en liten bebis-kicka hit till gården hihi.

den här dagen började rätt dåligt. känns som att typ ingenting har gått som det ska hittils. det var matchdax mot Nacka. det började dålig redan när vi fick våra overaller och de hade tryckt "Jessika Karlsson". sen när stavar jag med K i förnamnet? jag var riktigt jävla arg över det. töntigt jag vet, men jag är väldigt känslig när det gäller mitt namn haha. det blev verkligen inte bättre när vi började värma upp och anders ropar in oss och säger att Nacka inte kommer komma. så vadå? matchen inställd. vafaaaan, energin sjönk ner till mina fötter ungefär. när vi sen bestämde oss för att spela mot varandra var min taggning som bortblåst och det var mest bara jobbigt att springa där fram och tillbaka. pissigt gick det också, och mitt fokus var på en annan plats. men man får väl vara glad över att det var mot oss själva vi spelade då?

nu är jag trött. men kvällen ska spenderas med två sötnosar, maddis och annaaa! ska bli myyys. sen måste jag självklart vara beredd på att vara taxi inatt också. jisses, hur ska jag orka detta? men tja, får väl se det positivt. det är kul att köra bil. eller nåt. ;)


Kommentarer
Postat av: madds

Du var iallafall GRYM på chaffis! :D Hihih

Kanske ska man ringa dig flera gånger, haha Nej jag skojade! :P

2010-09-05 @ 20:02:49
URL: http://madds.soclog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0