pååååsklooov


strååålande jävla väder hörrni! asså förlåt, jag är jättedålig på att uppdatera men har ingen motivation alls ibland. kan ju berätta att det är förjävla skönt med påsklov, trots att det redan är tisdag. vädret gör att man blir snäppet gladare och piggare varje dag, helt klart! enligt min älskade macbook så är det 12 grader och strålande sol. det kanske inte låter så varmt, men klockan är ju trots allt fem. frågar man min mormor om dagarna så brister hon ut : "ÅH HERREGUUUUUD, det är tjugoSJUUU grader varmt!" ja mormor, så sant ... men din termometer sitter på din röda husvägg, MITT I solen. ni ska höra henne under de varmaste sommardagarna ... jisses alltså. men hon är himla söt ändå, min lilla mormor. apropå mormor kan jag meddela för er som vill veta så ligger min arne (typ morfar) på sjukhus igen. (allt för att göra detta inlägg lite extra deppigt) nej men det är bra, för han börjar bli ruskigt dålig och mormor är för gammal för att ta hand om honom helt själv. ni som känner honom, och vet hur han alltid har varit skulle inte känna igen honom idag. min skruttgubbe. jag försöker att vara positiv, kanske därför jag verkar så känslokall. men jag är hellre positiv - jag ska nog prova det i resten av livet också ... höhö.

för att glädja upp detta litegrann så kan jag meddela att jag har haft en jättebra dag. det började med att jag knappt kom upp imorse, äntligen börjar den här ständiga tröttheten och träningsvärken komma. Ingse, you rock! det var iaf väldigt roligt att träna igår, och skönt att komma igång igen. HUR SOM HELST ... idag skulle jag ju prata om... jag jobbade i några timmar, och tiden gick alldeles för fort. helt plötsligt skulle jag sluta. men det är roligt, riktigt roligt. när jag kom hem var det nästan bara att vända, och gasa iväg igen. en stund på våfflan med malin och anna höjde statusen på dagen ÄNNU MER. sjukt trevligt var det, och sjukt sociala änder träffade vi på också!


det är alltid lika trevligt med er två tjejer, barndomsvänner ... det är något speciellt med såna!

när jag kom hem väntade ett paket från nelly på mig. jag hade inte så höga förväntningar, med tanke på att alla andra klänningar har sett förjävliga ut eller verkligen inte passat på mig. men vet ni vad? den här gjorde det, och den var faktiskt ganska söt dessutom. så en sak mindre att tänka på tror jag! studentklänningen passade - fy så skönt! ikväll väntar ett första handbollspass på typ... 5-6 veckor för min del. ska bli riktigt kul, men får kanske ta det lite piano. janne, ser du mig skjuta axeln helt fuckad så .... ja det finns inte så mycket du kan göra åt det. ikväll blir det boll! (för övrigt har jag glömt hur meningslöst men oerhört roligt det är att skriva i min lilla skitblogg.) heeeeejdååå *vinkar sådär töööntigt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0