ingen rubrik



it was only just a dream


sitter och tittar på en bricka på skrivbordet. det står "Gallerix, Ny på jobbet". just den texten känns ganska bra faktiskt. och jag hoppas det här går vägen nu, för trevligare arbetskamrater får man nog leta efter. förutom detta glädjeämne i livet så sitter jag och lyssnar på alldeles för bra, lugn och sentimental musik för att vara en tisdagkväll. det känns väl sådär att man har religionsplugg framför sig samtidigt som telefonen inte ger ifrån sig något "springbreak woho". bara ett litet ljud från min älskade C905 hade höjt motivationen en aning för tillfället. men man kan inte få allt här i världen, eller hur?

hur som helst har jag som sagt lekt oarbetslös idag. och jag hoppas att det kommer att fortsätta så en tid. typ varannan helg ett tag framöver iallafall. först kanske jag ska komma in i det, och lära mig allt. ja det kan vara en god idé. hur som helst så kan jag meddela att det kommer vara en stor bit som lättar från min bröstkorg om jag får chansen till detta.

imorgon har jag fullt upp, vilket kanske bör resultera att jag ska plugga jävel på gud, jesus, bibeln osv osv, ikväll. vi får se hur det går med den saken. onsdagen kommer hur som helst börja med att vi ska skaka rumpa i borgen.

IT'S TIME FOR ZUUUMBA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0