dålig dag

med tanke på tröttheten i kroppen som redan fanns så förstår jag mig i efterhand inte alls på varför jag skulle försöka ta mig ut på en löprunda igårmorse. som ni kanske förstår så gick det inge vidare. verkligen inte alls. och för tillfället känns statusen i kroppen ... lite potatismos sådära. jag försöker inbilla mig själv att det blir bättre.
ligger just nu i sängen och ska snart släcka lampan. imorgon är det dags att jobba, och inte vilken jobbdag som helst. sista dagen med Sanna. iallafall sista dagen jag kan titulera henne "chefen". jag ser fram emot morgondagen faktiskt. dessutom har jag kommit igång med lite mer jobbsök. däremot är jag sjukt negativ till dessa hemsidor man ska skicka in sitt CV till... måste de göra allt så komplicerat?!
smile and be happy är det va?

(hatar för övrigt att min dator inte vill fixa mina styckeindelningar..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0