TAGGA!

klockan är tjugo i tre och jag har redan fått en hel del gjort. jag har bakat två matiga pajer, diskat, tvättat, varit ute och gått en promenix och även läst lite ur min bok. känns skönt att ha fått ganska mycket gjort av det jag skulle, så nu är det bara att åka över till Frida med lite grejer och sen bestämma vad man ska ha på sig ikväll. hur nu det ska gå...



mina två katter ligger här bredvid mig, helt utslagna. det är inte lika tokigt varmt som det var typ.. igår, men vad spelar det för roll för dom med den där pälsen? ibland tycker jag lite synd om dom faktiskt. själv har jag förflyttat mig in till soffan för lite småkyla. sitter fastklistrad framför Vänner som för tillfället går på teven. den serien alltså... oslagbar. och oslagbart kommer det förhoppningsvis bli ikväll också! shit va jag switschar samtalsämnen här asså... men ja, ikväll är det lite kräftskiva som gäller. kul ska det bli, kul ska vi ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0