trött chey



klockan är elva och onsdagen är påväg mot sitt slut. har jobbat från öppning till stängning idag, plus att jag åkte till Maxi efter för att inventera. de flesta av mina lagtjejer var redan där, och även större delen av klubben. frågan är ... vart var herrlaget? inte såg jag er inte. ovanligt? nu ska jag inte vara alltför säker, jag menar Maxi är ju sjukt stort så ni kanske var där trots allt. HUR SOM HELST ... jag har ont i fötterna. mina älskade converse kanske inte är de bästa att strosa runt med en hel dag med jobb och allt? jag hade tänkt att beställa ett par nya av snyggingen ovan, som ska åka till USA om ett par månader ... inte alls avis. för övrigt har jag haft lite kvalitetstid med henne och även älskade madeleine finke som var här uppe i en vecka. kan försäkra er andra om att det är väldigt bra att träffa dessa två tjejer någon gång emellanåt, ni är guld värda helt enkelt.

om jag sen får vara lite tvärtomglad så kan jag ju säga att jag saknar mina andra vänner. eller asså mina fina cheyer, som jag inte träffat på jättelänge. dagarna går, jobbet kallar, träning kallar så när ska det finnas tid att vara ledig, träffa kompisarna och ha det allmänt chilligt? nej juste, vi är ju typ vuxna. sånt där jobb ska göras, inga raster i ljusgården och sånt skönt tjafs. nej nu är det mycket som förväntas av lilla myran. försöker få jobb och träning att gå ihop, vilket tyvärr inte alltid gör det just nu. och så kan det inte funka, för jag vill verkligen spela iår. och vill inte att någon anledning som att "du har för hög frånvaro" ska hindra det. jag har alltid varit den som är på varje träning, så detta är något nytt för mig. parallellt med detta så söker jag jobb som en tok. jag älskar Gallerix och att jobba där, men det räcker tyvärr inte.. jag måste hitta ett jobb med mer chans till timmar (jag klagar verkligen inte på tiden jag fått på Gallerix, men i framtiden kommer det tyvärr bli för lite känner jag dessvärre på mig...)

nu är jag sådär babblig igen! säg åt mig att sluta för sjutton. det är dags att sova. jobb imorgon igen. sen är det träningsmatcher hela helgen. de första för iår... så gör mig en tjänst? KOM OCH TITTA! vi spelar i Vikingahallen på fredag och söndag. ska bli jävligt roligt faktiskt, så kom och heja. det behöver vi!

PUSS OCH KRAM,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0