blandat med känslor


idag lyckades anna pressa ur mig en hemlighet jag smått har gått och burit på ett tag. vad det blir för resten av allmänheten återstår att se. just nu känns saker och ting sådär. ramona har en bruten handled, jag går runt och gnäller över 3 stukna fingrar. stämningen kunde väl varit bättre på träningen, jag lyckades tänka på fel saker på vägen ut. ja, det är inte mycket som går bra för tillfället! däremot borde jag känna mig glad, riktigt glad. och en del av mig gör det faktiskt, där inne är det någon som hoppar och studsar av förväntan och glädje. men samtidigt har jag så mycket att itu med på utsidan. alldeles för mycket.



nu ska jag lägga mig och sova. jag ska strunta i att jag har ett jobbigt jävla seminarium i historia imorgon. det får gå som det går. jag vill bara slappna av för en gångs skull. förhoppningsvis kan jag verkligen göra det efter klockan tolv imorgon.. eller åtminstone klockan fyra. snart är det helg igen, och det är verkligen helt sjukt vad fort tiden går. samtidigt som jag inte vill att tiden ska rinna iväg så längtar jag efter så mycket ... påsken, 10 maj, 20 maj, 4 juni och 10 juni är några få datum som kommer upp i mitt huvud. alla dagar att se fram emot!

 


Kommentarer
Postat av: julia

Haha bästa grejen hände nyss! Läste ditt inlägg och var nere vid datumen.. hade läst igenom alla sen gick jag tillbaka till 4 juni och sa högt för mig själv 4 juni? va fan händer då? tio sekunder senare kom jag på att de är min dag juuuu :D:D

2011-02-18 @ 03:41:37
Postat av: jessan

hahaha du är störd tjejen! :D

2011-02-18 @ 07:25:11
Postat av: Anna Lincoln

Det här löser sig tjejen! Du ska vara glad för det du har, kom ihåg det :)

2011-02-18 @ 07:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0