Dag 12 – I min handväska


ni som känner mig förstår nog varför jag skrattar åt den här rubriken. det är väldigt sällan en handväska som följer med mig på stan. är det en väska är det oftast en converse-väska eller liknande. annars har jag plånboken i ena fickan, mobilen i andra och bilnyckeln nånstans där jag inte tappar den. mycket behändigt.

nu ligger jag i min säng och önskar att jag hade stretchat ordentligt efter träningen. det var dålig träning idag från min sida skulle jag vilja säga. får ta nya tag imorgon, då jag ska ta mig en löprunda också.

idag har jag försökt gjort lite nytta i form av religionsuppgift och projektarbete. mitt i allt ihop tog jag en sväng ner till brunos för att sola lite. dock var det inte lika skönt idag, med tanke på att jag inbillade mig att ett av rören skulle sprängas så skulle jag ligga där till slut med brännskador. det var rätt svårt att slappna av då! för övrigt är det lov. då det är enda gången man önskar att måndagen aldrig skulle ta slut. men nu ligger jag här, har kollat lite på last song, tills den fuckade upp sig och nu är det dags att släcka lampan. ännu en dag till ända! godnatt världen!

for your information så skulle det vara underbart med lite sommarkänsla. bruna ben, shorts och linne. inga tjocka dunjackor som får en att se ut som en michelin. nej, sommar sommar sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0