jag är trött

ny dag, ny vecka.
idag är det den 14 februari. åååh vad jag älskar den här dagen... inte. därför är jag glad att jag inte har märkt av den så mycket. för i vanliga fall hade jag varit knäckt den här dagen. alla som har någon, som får presenter av sina käraste och firar med dem. då kan man ju inte undgå att tänka hur bra jag hade det en gång i tiden, och hur jävla pissigt allt kan kännas stundtals nu. just därför är jag glad att den här dagen var som en helt vanlig dag för mig. en vanlig jävla måndag. den bestod av en träning, som inte var så jobbig, där vi filmades i olika situationer. det är väldigt bra ibland tycker jag, eftersom man själv inte ser hur man ser ut på planen. vad man ska bättra på osv osv. sen var det ganska rolig idrott med fotboll på schemat .. (shit va jag är dålig). när det var dags för älskade naturkunskap med rein spårade jag och denise som vanligt (dock inte lika mycket som vanligt, men kul hade vi ändå)!

får ju inte glömma den braiga lunchkonserten idag. jag måste säga att jag beundras alla som ställer sig på den där scenen, med alla kritiska ögon på sig och kör sitt race, och oftast blir det väldigt bra faktiskt!


okej, du är kanske inte en av dom personerna jag syftar på men ...
jag tyckte den här bilden var oooerhört charmig på dig!

live at lunchkonserten kl. 12.02

jag kom på att jag verkligen inte får glömma att nämna min helg. eller iallafall min lördagkväll, den var jättemysig! det blidde trerätters middag, med vin, spel, skratt och prat, chips, hysteriska gester och bara allmänt tjejmys hemma hos mig. sånt som man verkligen behöver ibland, som får en att ha svårt att sluta le.

c
det blev lite alla-hjärtans-dag-tema för mina brudar

på söndagförmiddagen lyckade jag och denise ganska bra med att plugga till religionsprovet. vilket resulterade till en helt okej resultat idag får man hoppas. dock är hemuppgiften som vi fick också, verkar sjukt jobbig. men det är väl bara att bita ihop och ännu en vecka gå in i plugg-bubblan. imorgon är det iallafall match som gäller, kom igen nu brudar - det är inte många kvar nu!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0