lördag


igår vad en sådär ganska bra dag faktiskt. det var fredagskänsla, jobbig träning och lite nytta gjorde jag tror jag. på projektarbetet hade jag lite alone-time eftersom madds är i italien och strosar. jag fick nog lite gjort, skrev ihop lite recept och så. efter skolan solade jag, och jisses va skönt det var! detta ska jag fortsätta med till studenten, så kanske jag hinner bli lite brun. tanken sen var att vi skulle gymma lite i hallen, och frasse bjöd på tårta. dock hade vi ingen nyckel till hallen, så istället blev det ingen träning utan BARA tårta. hmm .. det funkar det också!

imorse vaknade jag upp med tanken "fan, tatuering". så fick jag panik över att jag inte ens är i närheten av att tatuera mig, och det är typ snart fyra månader kvar till studenten. kom även på en till tatuering jag vill ha, mitt i mina tankar. denise, du får hjälpa mig att ta tag i det här nu!

 

helgen kommer bestå av enbart handboll för min del. ikväll blir det match med B-laget, för att köra ut mina skills som mitt9. är sådär taggad. är nervös för att jag kommer spela med alla rutinerade, & jag inte är van att spela mitt9. men vad gör man inte? imorgon är det dags för hemmamatch i borgen. så gissa om jag kommer vara trött imorgonkväll?

make a wish upon a star
and forever trust in who you are

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0