onsdagen lider mot sitt slut


rätta mig om jag har fel, men känns det inte lite som att efter onsdagen så är det bara nedförsbacke kvar i veckan? jag menar, helgen är ju snart här! känns som det var fredags typ igår. tiden går fort helt enkelt!

jag har haft en helskön eftermiddag. sista lektionen i skolan var ju inte så givande, men vi hade trevligt. till slut fick vi även med eivi på ett hörn, och sista timmen satt vi i stort sätt bara och pratade om studenten. vissa hatar eivi, men maaan i love her! efter det tog jag en tripp hem för att kolla på OC och även slumra till en sekund i soffan. efter det var det dags för plugg. plugg, plugg, plugg. IGU-uppgiften var högsta prio idag, och jag kom väldigt långt faktiskt. dock ringde frasse mitt i allt ihop och lockade en fika med henne och bellan. kunde jag inte tacka nej till. så det blev lite kvällsmys på väsby centrum med en kladdkaka (fuck att jag bröt löftet såhär mitt i veckan..) och mycket trevligt sällskap! jag bjöd även hem frasse på middag, så det blev en trevlig kväll!

... för övrigt kan jag meddela att jag ska provjobba på onsdag - och torsdagnatt under sportlovet. det ska bli spännande, men dock jävligt nervöst!



mina underbara jävla tjejer!

resterande kväll har bestått av mestadels IGU-uppgift. blir ju fan depressed när jag skriver om den haha. vi ska göra en mental plan, och jag är som en levande zombie när det kommer till bra psyke. därför är det dags att rensa hjärnan från allt skrot, och bege sig mot den rektangulära mjuka grejen som har sin position i mitten av rummet. som vanligt har jag varit tvungen att bära ut 2 stycker 6kiloskatter från min mjuka säng, och istället bosatt dem i mammas och pappas koja. att de aldrig kan lära sig? ni får inte sova här! ... but I love you anyway!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0