rammis <3

idag skickar jag alla mina tankar till min fantastiska vän Ramona Stegfors, som under matchen igår bröt handleden. tänker på dig, krya på dig massor!


för övrigt väntar en onsdagkväll med mycket plugg. asså vad hände? det känns som att det är det enda jag gör på min lediga tid nuförtiden. gud så roande ... ikväll står bland annat religionsarbete på listan. "diskutera tidsuppfattningen inom hinduism/buddhism" är det någon som förstår det och vill hjälpa mig? nej, förstod det. det här är inte min grej riktigt. OC däremot. det är min grej. och just nu råkar vara teven för tillfället. oj, plugget verkar få vänta...



Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

OC in my heart <3

Religionsplugg in my ass!!!!!!!!!!!

2011-02-16 @ 16:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0