time to sleep


publiken var på 657 stycken och frasen "packa in mot mitten" sades mer än en gång från speakerbåset denna onsdagkväll. en herrmatch i Borgen stod på programmet! Skånela-IVH Västerås. tabelltrean mot tabellettan. jag kom dit en timme innan matchstart för att känna att jag var ute i god tid... jag fick LETA efter parkeringsplats och när jag kommer in i hallen var det kö. what was up lixom??! en timme innan match, hellooow. hur som helst, den här matchen har varit omtalad länge. när lagen kom ut på planen, och den forne landslagsspelaren och utlandsproffset Martin Boqvist kom in på planen så bara gapade jag. dels för att det var just han, och massa meriter kom upp i huvudet, men ni skulle sett hur STOR killen var. helt sjykt asså. och han var även en fröjd för ögat handbollsmässigt, stundtals iaf. han blev punktad hela matchen, men så fort han fick bollen hände nåt. antingen gjorde han själv mål, eller så spelade han fram till ett. det var helt fascinerade för mig att se! dock hade jag förväntat mig lite mer inställning av honom, MEN men. Matchen slutade iaf 29-19 till Skånelas favör. jag vet iaf ett gäng killar som kommer vara riktigt nöjda ett tag framöver.



imorgon är det dags för ett fyspass på morgonkvisten. efter det blir det till att sälja lite biljetter i caféterian till vår grymma skiva. så har ni vägarna förbi, kom och haffa ba!! efter det är det plugg som gäller. ännu en vecka som snart är slut!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0