min helg


igår blev det lite tid för projektarbete hemma hos mig tillsammans med madde, och även sonja. vi lagade lite mat och bakade lite annat smått och gott. sonja hjälpte oss hur boken kommer att se ut, och det känns lite bättre för tillfället. det är även trevligt med såna här dagar, vi får tönta oss lite, äta god mat och skratta.

på kvällen kom en trevlig tös vid namn anna hem till mig. vi slängde ihop en middag snabbt, som faktiskt blev väldigt ätbar. sen var det självklart dags för soffan och melodifestivalen. vi var kritiska som vanligt (speciellt över klädvalet... shit, ge mig numret till stylisten så ska jag skälla ut person i fråga!) och kollade i smyg på en inspelad eric saade. efter det spårade det ur... totalt. fram med dansskillsen och vi var ON FIRE! shit, hyr oss till nästa fest och vi drar igång som Danny och Eric Saade - en riktig partyhöjare!! dock försökte vi dansa som beyonce i "single ladies" vilket inte var liiiika lyckat! men kul hade vi. en braaa kväll! god mat, tevemys, musik, fula videos, serious talk och massa paj ... precis som en tjejkväll ska vara! och speciellt en kväll med anna lincoln. tack tjejen, uppskattar det sjukt mycket! kvällen avslutades med en tripp till sigtuna med foten på gaspedalen, musik i högtalarna och en massa rensning av tankarna. jag somnade med ett leende på läpparna, men med lite fuktiga ögon. jag önskar jag var annorlunda.


jag är tacksam som har dig, inget skulle vara sig likt utan oss

nu ska jag fira en vinst, 2 mål (100% i avsluten idag, dock blev några bortdömda ... jävla övertramp - jag har för stora fötter!!) och en bra känsla på handbollsplanen med solsidan, time out och lite senare one tree hill. imorgon börjar sportlovet, dags för avkoppling!

Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

Haha jag sitter och garvar för fullt av det här inlägget! Jag ser det framför mig hur vi verkligen försökte härma beyonce... :p Längtar tills jag får se filmerna!! Jag är tacksam att jag har dig MED bästa du! och du är så bra, precis som du är! <3

2011-02-27 @ 22:08:59
Postat av: jessan

<3

2011-02-28 @ 10:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0