vinst!


idag var det roligt att spela handboll. det var riktigt roligt. vi vann mot Göksten hemma i Vikingahallen, där det va mycket mer folk än vanligt. alltid lika kul att göra en bra match då! visserligen fick jag inte börja matchen idag, och jag missade de lägen jag fick. men trots detta så kändes det rätt bra idag. jag var riktigt jävla taggad, och jag gjorde mitt bästa. dessutom fick jag lite välbehövliga ord av de två herrarna det ibland betyder mest att höra från. så jag är trött, men ändå rätt belåten. 2 poäng och glädje, mer kan man inte begära!

efter matchen när man gick upp på läktaren så möttes jag av många fina tjejer och kramar. det gör mig alldeles varm i hjärtat. en tråkig halvlek i herrarnas match fick mig att ta mitt pick och pack och åka hem istället. det blev ett avsnitt one tree hill, god middag och allmänt söndagsmys istället. tröttheten vällde över mig när jag kom hem och nu ligger jag i soffan och väntar på solsidan.

... mitt i mitt lugna så gick mamma in i tvättstugan för att kolla tvättmaskinen som lät lite konstigt. den typ brann ... jisses vilken panik det blev i detta nu! herregud, det är inte varje dag något sånt här händer, så man vet ju inte vad ska göra. NU ska jag ta det lugnt och kolla på Solsidan ... puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0