Dag 06 Min dag


dagen började otroligt fel. om jag hade stött på fel människa, hade jag säkerligen gjort något dumt. det bästa med att vara så arg när man kommer till träningen, är att mina vänner ser det mer som en rolig grej än att "ooouhh ... läskig tjej, dags att passa sig" - det var inte riktigt den sortens arghet idag! så jag var glad att jag till slut kom till träningen imorse. det var så sjukt värt att köra slut på sig själv, med enbart fysträning.

efter lunch hängde vi i skolan en stund, och sen åkte jag vidare för att köpa lite välbehövliga presenter till två fina tjejer. vi får se vad de tycker om dem imorgonkväll, när det är dags för en liten födelsedagsmiddag för dem. imorgon är det dessutom fredag. jävlar vad dagarna går fort. alldeles för fort. men det är skönt det med. på ett sätt.

träningen gick väl sådär. vi spelade mot p95. jag & filip hade en intern match i matchen. får väl erkänna att han vann den, ganska rättvist. jag vet inte vad jag ska säga om min insats idag. jag var inte dålig, inte speciellt bra heller. samtidigt var jag inte så jättetung i benen heller. däremot psyket var inte där det skulle. fan va tung det är att se hur du har ändrats. ja vissa dagar har man huvudet på annat. och det är inte okej, jag vet.


man måste helt enkelt se allt det bra i livet.
och jag har det. massor av bra saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0