dagen jag väntat så länge på är sen länge över

jag har tagit studenten. vi har tagit studenten. fyfan va vi är bra!!

det är helt sjukt att det är över. men jag hade en helt underbar dag!
det började klockan halv sju ute i rosersberg hos bästa frida. där bjöds det på smått och gott och massa glada miner. tack till hela familjen enger-sällberg som gjorde detta. det var hur mysigt som helst! sen tog jag och hela eliten ellenius-buss som var framkört just for us, och drog till skolan. hur kul som helst var det redan innan vi kom till skolan!
resten av dagen var suverän. jag tänker inte förklara i detalj vad vi gjorde, ni som har tagit studenten vet att det är helt underbart. ni andra - ni har en fantastisk dag att vänta er! tiden gick väldigt mycket för fort bara, helt plötsligt var det dags att springa ut. sista tiden vi satt i kulturum under ceremonin ... tro mig, jag har nog aldrig mått så dåligt. jag ville spy, kissa, jag var svettig, jag var bajsnödig och jag höll på att börja gråta. härligt va? så fort vi kom ut genom dörrarna släppte ALLT! det var så grymt roligt, och det går verkligen inte att beskriva. det måste upplevas!! jag vill göra det igen!
jag har funderat så mycket på vad jag ska skriva, att jag har glömt bort det nu. men hur som helst så har jag tagit studenten, och det är först nu jag börjar fatta det. tack för dessa år alla inblandade. och tack familj, släkt och vänner för en underbar studentdag. främst vill jag tacka just min familj, för allt de gjorde. en supermysig studentmottagning med alldeles för mycket mat och annat gott. jag ville gärna att det skulle vara presenten från dom, men fick även massa annat fint. apropå det, jag har ny mobil så skicka era nummer !! jättegulligt hihi.
som sagt, jag är helt förvirrad och vet inte vad jag ska skriva längre. men en förjävla bra dag, kväll och natt hade jag den tionde juni. idag slutade inte min dag speciellt dåligt heller, för det blev trevlig bio med jullan och anna. BAKSMÄLLAN 2, förjävla skön! sen trängde anna sig på hemma hos mig bara för att hon ville ha fika ... jag vet inte alls var hon fick den idén ifrån ... hihi. nu äre fanimej sommarlov. NAAAAAJZ!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0