snart semester

det känns skönt att vara såhär härligt trött. trött av träning. även fast det tar upp största delen av mitt liv. vi får dock se hur det artar sig när säsongen startar igen. kommer det finnas nåt spring i benen? tjaa... det återstår att se.
_____________________________________________________________________
på onsdag väntar lite semester. från träning, jobb och allt vad det heter. förhoppningvis blir det massvis med sol och bad. jag längtar. för övrigt kommer jag äta som en gris. jag ska bli tjock. och brun. jag längtar efter att bli tjock och brun helt enkelt. okej, glöm det första jag sa. det kommer jag kämpa för att inte bli, men brun tänker jag bli. no questions asked! för övrigt hoppas jag på en sjukt trevlig resa och midsommar med 11 av mina närmsta vänner... (vet att detta lät sjukt knasigt) ÖLAND HERE WE COME!!



Kommentarer
Postat av: julia

jag längtar också efter att bli tjock och brun, för de kommer vi lätt bli. bara man kollar på mat listan vi har skrivit blir ju magen lite rundare haha men what to do. vi har semester och på semestern ska man äta och dricka gott! ses imorgon sötan. taaaagggga :D

2011-06-21 @ 12:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0