student 2011

det här är tamefan tio gånger värre än att fylla år. jag är både nervös-kissnödig OCH nervös-bajsnödig. känn på den ni... det är helt sjukt att vi tar studenten imorgon. men det gör vi! jag, bästa eliten och alla andra sjukt najziga treor på arlandagymnasiet. ska bli så förbannat kul!
idag har varit en dag med blandade känslor. jag har varit glad mestadels, men nu på kvällen blev jag sjukt sentimental. men jag har haft en grym sista kväll med klassen, och något av det bästa var att även jullan var med en stund. sjukt värt! men om typ fem timmar ska jag upp, så nu orkar jag inte skriva mer .... TAGGARÅÅÅ!!



Kommentarer
Postat av: julia

ni är bääääst! är så glad för er skull :D:DDD:D

2011-06-10 @ 00:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0