bra dag!

har haft en helbra dag. jag och anna började i storstaden. kan ju meddela att vi var inte så effektiva shoppare idag, men det var det värt ändå. vi avverkade väl typ två affärer på 2 timmar. och jag kan ju bara säga att HM äger satan!! idag hittade jag mig;
- en byxdress
- en klänning
- ett vanligt linne
- ett ovanligt linne (?)
- en kort tröja
pretty much it ... allt detta för - håll i er nu .... 21 kronor! (jag kan möjligtvis ha haft ett presentkort eller två... men det behöver vi inte tala högt om). det var iaf sjukt värt att gå in på HM denna dag. dock skämdes jag lite när jag kom in i provrum nr 2 (alltså är andra gången) och det låter ungefär såhär när hon i affären frågar alla som kommer:

-hej hur många plagg har du?
-sju
- och hur många har du?
- fem
sen är det min tur ...
- hej hur många plagg har du?
jag: - ääh... femton

tyvärr fick anna klara sig utan mig hos läkaren dock... fiilåt! men hon klarade sig bra ändå; (läs hennes blogg). annars har jag haft en helmysig kväll OCKSÅ! jag mollan och anna tog en sväng till sigtuna såhär på kvällskvisten. åh så mysigt det var bara och träffas och prata! mycket mer sånt i sommar. det var sjukt mysigt att sitta där i kvällssolen med filtar och varm choklad (ja, det var för kallt för glass hihi). underbart på alla sätt!!
fin kväll med fina tjejer,
hjärta på er!

Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

Massa hjärtan på dig som gjorde min dag sjukt bra! <3

2011-06-16 @ 00:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0